marime text:

Ei sunt pilotii-eroi, care au salvat 35 de pasageri convinsi ca or sa moara!

Cu fum in avion si 35 de pasageri ingroziti ca isi traiesc ultimele clipe, au reusit sa aterizeze fara nicio victima. Un pilot pensionar si unul aflat la inceputul carierei sunt eroii cursei memorabile de sambata, Budapesta-Bucuresti.
Embed:

După ce aţi efectuat selectarea, copiaţi şi inseraţi codul de încorporat aflat mai sus. Codul se modifică în funcţie de selectarea dvs.



Atunci, unul dintre cele doua motoare ale ATR-ului 42 a luat foc. Sefii aviatiei si conducerea Tarom i-au felicitat miercuri in public, fara sa puna insa problema unor prime.

Pentru prima data de la incidentul de vineri, comandantul Florin Pascu si copilotul Alexandru Campan au revenit miercuri la mansa si au rememorat momentele de groaza prin care au trecut deasupra Budapestei.

Toata nebunia a durat doar 2 minute si jumatate. La 30 de secunde dupa decolare, cand motoarele erau turate la maximum, unul dintre ele s-a aprins. Pilotii au cerut aprobare sa aterizeze de urgenta si in timp ce reveneau la sol, au stins incendiul.

Pilotii romani sunt apreciati mai ales pentru aterizarile lor. Aici se vede valoarea scolii romanesti de aviatie, care pune pasagerii si aeroava pe primul plan.

Intre timp, ies la iveala primele informatii din interiorul anchetei. Inregistratoarele de zbor confirma ca motorul a cedat, insa cauza nu a fost inca stabilita. De investigatii se ocupa vecinii unguri.

Vezi toate stirile in timp real si pe telefonul tau mobil: m.crimetime.ro

Scrie un comentariu



nume (2011-07-24 12:57:23)
mesajul tau
raspunde »
pilot (2011-06-23 02:07:13)
scuze la " danse ", am vrut sa spun " sanse "!
raspunde »
pilot (2011-06-23 00:09:20)
poate vrei sa spui ca acest avion nu ar fi avut danse... este un ATR... un avion destul de vechi! nu are o aparatura asa de performanta cu boeing-urile sau airbus-urile! oricum in orice caz pilotii conteaza, dar si aeronava!
raspunde »
Angel (2011-06-22 20:45:29)
Singurul motiv pentru care pilotii sint acum eroi, e faptul ca nu s-a aprins motorul in timpul zborului la altitudine şi la mai mult de 40 km de oricare aeroport. Dupa cum am inţeles ca s-a intimplat, dupa parerea mea nu ar fi durat mult timp pina la catastrofa. E bine cind totul se termina cu bine!
raspunde »